امروزه با پیشرفت علم و فناوری زندگی بشر دست خوش تغییراتی شده که این تغییرات توانسته است تا حدی زندگی را برای نسل امروزی سهل و آسان کند؛ که تنوع وسایل زندگی موجود در بازار گویای این قضیه است. یکی از وسایلی که وجود آن در آشپزخانه مهم و ضروری است و در کنار دیگر وسایل ضروری آشپزخانه قرار می گیرد، اجاق گاز است که انواع گوناگونی هم دارد.

شکل ظاهری اجاق گازها از گذشته تا به حال تغییر زیادی کرده است و بر زیبایی و جلوه ی این محصول افزوده شده است. اجاق گازها علاوه بر مدل ایستاده مدل صفحه ای شان هم به بازار راه پیدا کرده که بر روی کابینت ها نصب می شوند. این اجاق گازها در دو مدل برقی و گازی تولید می شوند که بیشترین موارد استفاده ی آن از نوع گازی آن می باشد.

اجاق گازهای فردار ایستاده بیشترین استفاده را در بین مصرف کنندگان دارند. درچند سال اخیر گازهای صفحه ای به دلیل قیمت مناسب، جایشان را به اجاق گازهای ایستاده داده اند و فروش بیشتری هم نسبت به مدل پیشین خود داشته اند. در ادامه به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که اجاق گازهای صفحه ای را با مدل دیگر آن یعنی ایستاده، مقایسه می کنیم.

فروش اجاق گازهای صفحه ای و ایستاده

اجاق گازهای صفحه ای زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می کنند.کارایی هر دو مورد یعنی هم اجاق گازهای صفحه ای و هم اجاق گازهای ایستاده مشابه هم هستند و هر دو از قدرت کاربری خوبی برخوردارند.

اجاق گازهایی با جنس استیل نسبت به دیگر رقیبان خود طرفداران بیشتری دارند، به دلیل این که موقع تمیز کردن راحت ترتمیز می شوند و جلوی چسبندگی مواد غذایی را برروی سطح خود می گیرند. اجاق گازهای برقی به دلیل قدرت بالای خود در هنگام طبخ غذا زمان پخت را تسریع می بخشند.

معایب انواع اجاق گاز

اجاق گازهای ایستاده نسبت به اجاق گازهای صفحه ای فضای بیشتری رادر آشپزخانه اشغال می کنند. یکی از معایبی که اجاق گازهای صفحه ای دارند این است که فاقد فر هستند و درکنار خرید این اجاق گازها باید به دنبال خرید فر هم بود. اجاق گازهای برقی به دلیل مصرف بالای برق خود برای خریداران مقرون به صرفه نخواهند بود.

 اجاق گازهای استیل هم که دارای آج هستند به دلیل این که سطح شان زبر و خشن هست تمیز کردن آن ها به راحتی موارد دیگر در اجاق گازها نیست و بعد از مدت چند هفته که از استفاده آن گذشت حالت کدر و چرک مرده به خود می گیرند؛ هم چنین امکان خش برداشتن سطح اجاق گازهای استیل نسبت به مدل آج دار ان بسیار بیشتر است.

خرید فروش اجاق گاز | تایسز

فروش اجاق گاز به صورت سنتی یا اینترنتی

در گذشته خرید اجاق گاز به شیوه ی سنتی رایج بود. یعنی به این صورت که شما با در دست داشتن پول نقد و یا کارت اعتباری به مغازه های فروش لوازم خانگی مراجعه می کردید و پس از سوال در مورد مارک ها و برند های مختلف، بالاخره یکی از نمونه ها را انتخاب می کردید و خریدتان را انجام می دادید. در چنین شرایطی حتی ممکن بود، مبلغی بیشتر از ارزش واقعی آن کالا را بپردازید زیرا امکان فیمت گرفتن در سایر نمایندگی ها و در نقاط دیگر کشور را نداشتید. اما امروزه نوع خرید کردن با دهه های اخیر کمی متفاوت است. مردم فقط به خرید از مغازه ی شهرهای کوچک خود راضی نیستند و دوست دارند هر آن چیز خوبی که در سایر نقاط کشور هست را بتوانند داشته باشند.

برای مثال، کارخانه ی اجاق گاز بسیار خوب تایسز در استان قزوین واقع شده است و این مجموعه ی عظیم برای این که بتواند نیاز همه ی مشتریان خود را در سراسر ایران تأمین نماید، اقدام به راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی کرده است که در آن جا همه ی محصولات خود را عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت تایسز، تمامی نمونه ها و مدل های اجاق گاز، اعم از ایستاده یا مبله، اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز فر دار، اجاق گازی برقی و گازی مشاهده کنید.

فروش اجاق گاز تایسز

این مجموعه در فروش اجاق گاز و خدمات پس از فروش آن بسیار عالی و بی نقص عمل کرده اند. شاید یکی از نگرانی های افراد در خرید اینترنتی این باشد که محصولی که تحویل می گیرند، با چیزی که در وب سایت فروشگاه مشاهده و انتخاب کرده اند متفاوت باشد و امکاناتی که در سایت گفته شده است را نداشته باشد. اما کارکنان مجموعه ی تایسز این مشکل را هم حل کرده اند و ضمانت اصل بودن کالا را به شما می دهند. هم چنین در صورت خرابی محصول شما می توانید کالا را مرجوع کنید.

نکته ای که در مورد خرید اینترنتی وجود دارد این است که: قبل از خرید حتما برگه ی ای نماد را در بخش فوتر سایت چک کنید و مطمئن شوید که سایت مورد نظر شما یک سایت معتبر است.

این برند در سال های اخیر توانسته است با بهره گیری از تکنولوژی ایتالیا و ترکیه در ساخت اجاق گاز های خود، در بازار رقیبان جایگاه خوبی را در بحث فروش و خدمات داشته باشد. فروش اجاق گاز تازه اول قضیه است. حرفه ای مسئولیت شان پس از خرید شما شروع می شود و برند تایسز در این زمینه جزو بهترین ها است. امید است که با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی را کسب کرده باشید

   مطالب مرتبط : بهترین مارک اجاق گاز