قصد داریم در یک مقاله، به صورت خلاصه همه ی نکاتی که باید برای خرید بهترین مارک اجاق گاز فردار رعایت کنیم را، بررسی نمائیم. معمولاَ موقع خرید یک محصول-چه اجاق گاز و چه هر محصول دیگری- باید سوالات زیر را پیش از خرید از خود بپرسیم.

  • در هنگام خرید بهترین اجاق گاز ایرانی و خارجی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
  • چه میزان می خواهیم برای خرید اجاق گاز فردار هزینه کنیم؟

اولین مسأله ای که برای خرید اجاق گاز فردار باید در نظر داشته باشیم میزان هزینه ای است که با توجه به نوع اجاق گاز و امکاناتی که آن اجاق گاز فردار دارا می باشد اختصاص می دهیم، امکاناتی از جمله جوجه گردان، فر، سیستم سلف کلینر یا شستشوی خودکار، دارا بودن ترموکوپل، جنس گاز و ویژگی هایی از این دست باعث افزایش قیمت اجاق گاز فردار می شود.

اگر در خانواده های پر جمعیت زندگی می کنید اجاق گازهای پنج و شش شعله برای شما بسیار مناسب اند، البته صرف نظر از تعداد شعله ها ظرفیت فر را نیز باید در نظر گرفت. برای خانواده‌های کم جمعیت خرید اجاق گازهایی با چهار شعله کفایت می کند.

انتخاب طرح بهترین مارک اجاق گاز فردار

یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید اجاق گاز باید به آن توجه نمایید طرح و رنگ اجاق گاز است که با توجه به رنگ و ترکیب و ظاهر آشپزخانه تان اجاق گازهای متنوعی با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. همچنین شما می توانید از مدل های جدید و فوق العاده زیبا و متنوع اجاق گازهای فردار که دارای سیستم خودکار خود شور می باشند را خریداری نمایید؛ چرا که هم ظرفیت کمتری نسبت به انواع مشابه خود اشغال می کند و هم به دلیل سیستم خودکار خود شور زحمت شستشوی فر را از دوش شما بر می دارند. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید اجاق گازهای فردار حتما نوع شیشه ای آن را خریداری نمایید تا هم در شیشه ای آن به راحتی تمیز شود و هم غذا به هنگام پخت برای تان قابل مشاهده باشد.

اجاق گازهای فردار دارای سیستم هوشمند

این نوع اجاق گازها مجهز به سیستم هوشمند و قابلیت برنامه هستند و طبق زمان بندی و برنامه ای که برای پخت غذا برای آن تنظیم می نمایید در زمان مشخصی خاموش می شود. اجاق گاز تایسز، یک نمونه از این اجاق گازها می باشد. این اجاق گاز که از قطعات ترک و ایتالیایی ساخته شده است، یکی از بهترین مارک های اجاق گاز فردار است.

از دیگر نکاتی که به هنگام خرید اجاق گاز فردار به آن باید توجه داشته باشید دارا بودن سیستم ترموکوپل در اجاق گاز فردار است چرا که به هنگام خاموش شدن شعله گاز، گاز نیز به طور اتوماتیک قطع می شود. از دیگر مواردی که در هنگام خرید یک اجاق گاز فردار حتما باید به آن توجه لازم را داشته باشید، دارا بودن نشان استاندارد و خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

با توجه به توضیحات ارائه شده در ادامه مطلب بهترین مارک اجاق گازهای فردار معرفی می گردد.

خرید بهترین مارک اجاق گاز فردار | تایسز

بهترین برندهای اجاق گازهای فردار ایرانی و خارجی در بازار لوازم خانگی ایران

در بازار لوازم خانگی برندهای ایرانی به خوبی توانسته اند با برندهای خارجی هم از نظر کیفیت و شکل ظاهری و جنس و هم از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش رقابت کنند. از جمله این برند ها و شرکت های ایرانی به اجاق گاز فردار تایسز، اخوان، استیل البرز، داتیس، پارسیان، رز گاز، آلتون، تابان، سینجر و از برندهای خارجی به اجاق گاز فردار بوش، سامسونگ، مکث، بکو، ال جی، اسنوا اشاره کرد.

یکی از برندهای معروف ایرانی که طی این سال ها توانسته با تولید محصولات با کیفیت خود با دیگر برندهای داخلی رقابت نماید شرکت تولیدی و صنعتی مهیارالبرز با نشان تجاری تایسز می باشد.

شرکت تولیدی صنعتی مهیارالبرز با سابقه ۲۵ ساله در تولید انواع مدل های اجاق گازهای فردار مبله و اجاق گازهای دوفر و صفحه ای توانسته است بخش قابل توجهی از بازار لوازم خانگی کشور را به محصولات شرکت خود اختصاص دهد.

جنس قطعات خارجی این اجاق گاز از استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی است که علاوه بر زیبایی و دوام ضد خش نیز می باشد. برای مشاهده ی انواع و اقسام مدل های این برند می توانید به وب سایت تایسز مراجعه نمایید.

بهترین مارک اجاق گاز فردار با مناسب ترین قیمت، گوشه ای از محصولات فراوان این شرکت می باشد. محفظه ی اجاق گازهای فردار دارای حجم های متفاوتی می باشد که با واحد لیتر بیان می شود. هم چنین ابعاد این اجاق گازها بر اساس سانتی متر بیان می شود.

هنگام خرید باید به اندازه های جایگاه قرار گرفتن اجاق گاز در آشپزخانه خود، دقت کافی را داشته باشید تا یک اجاق گاز فردار که سایز مناسب برای جایگیری در آشپزخانه ی شما را دارد، خریداری نمایید.