از بهترین اجاق گازهای ایرانی می توان به تایسز، سینجر، آلیش، بیمکث، ایلیا استیل، ناب استیل، پادیسان، پیلوت، روبینا، امرسان، رز گاز، اخوان، صنام، استیل البرز، داتیس، اسنوا و رومگا اشاره کرد.

اجاق گاز یکی از وسایل مهم و ضروری هر آشپزخانه ای به شمار می رود؛ به همین دلیل در هنگام خرید باید در انتخاب اجاق گاز دقت لازم را داشته باشید. برخلاف باور بعضی از افراد که اجاق گازهای ایرانی از لحاظ کیفیت کارایی خوبی ندارند، درست برعکس بسیاری از تولیدات داخلی با محصولات تولید خارج از کشور از لحاظ کیفیت در تمام سطوح برابری می کند و در این زمینه پیشتاز رقابت در بازار جهانی هستند.

در صورتی که می خواهید یک اجاق گاز خوب بخرید باید به نکاتی از جمله کیفیت، برند تجاری، جنس بدنه و رویه گاز، برچسب انرژی، گارانتی و خدمات پس از فروش و موارد دیگری حتما توجه نمایید.

در این مقاله شما را با انواع برندهای معتبر و معروف اجاق گازهای ایرانی آشنا می نماییم.

شرکت تولیدی اجاق گاز تایسز

در صدر برند اجاق گازهای ایرانی ، اجاق گاز تایسز می باشد که برندی نام آشنا در صنعت تولید اجاق گاز است. این برند با استفاده از قطعات استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی ساخته می شود. سر شعله های این اجاق گاز ساباف ایتالیا می باشد که بهترین کیفیت را داراست. جنس استیل به کار برده شده در اجاق گاز تایسز از نوع مرغوب بوده و جنس ولوم کنترل آن از باکالیت می باشد. انواع مدل اجاق گازها اجاق گاز فردار مبله تایسز، اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای، فرهای توکار، در خط تولید این کارخانه موجود می باشد.

شرکت تولیدی سینجر گاز

شرکت تولیدی صنعتی سینجر گاز در سال ۷۰ با هدف تولید محصولات حرارتی و انواع اجاق گاز مبله و فردار فعالیت خود را آغاز کرد و در اندک مدتی توانست با تولید محصولات با کیفیت در بازار داخلی ایران به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی شناخته شود.

در ادامه چند مدل از اجاق گازهای شرکت تولیدی صنعتی سینجر را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی می نماییم.

اجاق گاز ۵ شعله مدل star

این اجاق گاز از لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف و در رده A قرار دارد. دارای شبکه چدنی با ضربه گیرهای از جنس سیلیکون و مجهز به فندک مشعل های فوقانی، گریل فر و مجهز به کلید سلکتور جهت راه اندازی موتور جوجه گردان و لامپ داخل فر می باشد. دارای قابلیت self clean، دارای تایمر زمان دار و امکان قطع شعله در زمان معین، دارای صفحه نمایشگر دیجیتال و سینی ریل دار داخل فر برای سهولت در استفاده و قابلیت جدا شدن بدنه جانبی فر برای شستشو، مجهز به فن داخل فر جهت یکسان سازی دمای داخلی فر و تسریع در پخت غذا است.

ابعاد این اجاق گاز ۹۰۰× ۶۰۰×۸۵۰ و در رنگ های سیلور، استیل، تفلون، لعاب به بازار عرضه شده است.

اجاق گاز ۵ شعله مدل دو فر

این اجاق گاز علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز به دو فر گازی و الکتریکال و امکان کنترل دمای داخلی هر دو فر با استفاده از ترموستات را دارد. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای شبکه چدنی با ضربه گیرهایی از جنس سیلیکون، مجهز به فندک مشعل های فوقانی، گریل و فر، مجهز به کلید سلکتور برای راه اندازی موتور جوجه گردان و لامپ داخل فر، دارای قابلیت self clean، دارای تایمر زمان دار و امکان قطع شعله در زمان معین، دارای صفحه نمایشگر دیجیتال، دارای سینی فر ریل دار، قابلیت جدا شدن بدنه جانبی فر جهت شستشو و مجهز به فن داخل فر جهت یکسان سازی دمای داخل و تسریع در پخت غذا است. ابعاد این اجاق گاز ۹۰۰×۶۰۰×۸۵۰ است و در رنگ های سیلور، استیل، تفلون و لعاب در بازار موجود می باشد.

شرکت سینجر گاز در حال حاضر انواع گوناگونی از اجاق گازهای ۴ شعله و ۵ شعله فردار و اجاق گازهای توکار را تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه نموده است. این شرکت از سال ۷۹ تاکنون ده ها مدل اجاق گاز با قابلیت های گوناگون در دو مدل ۴ و ۵ شعله و مدلهای صفحه ای و توکار و مبله تهیه و تولید نموده است.

در این مبحث قصد داریم به مقایسه ای بین دو برند اجاق گاز صفحه ای استیل البرز و اخوان بپردازیم پس با ما همراه باشید.

اجاق گاز استیل البرز و اجاق گاز اخوان

گفته شد که اجاق گازهای ایرانی از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی با نمونه های مشابه خارجی خود رقابت می کنند.

شرکت تولیدی استیل البرز پس از سال ها کار و تلاش و تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک و هود و اجاق گاز به بیش از ۱٫۵ میلیون قطعه محصول در سال ارتقاء داده و تولیدات خود را به بیش از ۲۰۰ مدل مختلف در بازار های داخلی و بیش از چهل کشور جهان از جمله خاور میانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اروپا و اقیانوسیه صادر می نماید.

در خصوص افتخارات کسب نموده این شرکت تولیدی باید گفت که برای دومین سال متوالی در دومین جشنواره ۱۰۰ برند برتر تجاری کشور جزو بیست برند برتر کشور و تنها برند برتر صنعت آشپزخانه انتخاب گردید. همچنین به عنوان صادر کننده نمونه در سال های ۸۴ و ۸۵ انتخاب شد.

کارخانجات صنعتی اخوان در سال ۱۳۴۸ تأسیس شد. برنامه ریزی و توسعه و گسترش شرکت تولیدی اخوان باعث تنوع در تولید محصولات خانگی شامل انواع سینک های ظرفشویی، هود های آشپزخانه و انواع اجاق گازهای مبله، رومیزی، استیل، شیشه‌ای و انواع فنرهای گازی و برقی گردد.

نکات بسیار مهم در خرید اجاق گاز صفحه ای

پر فروش ترین مدل اجاق گازهای توکار مدل ۴ و ۵ شعله می باشد. اجاق گازهای تولید شده در داخل دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و با برند های خارجی هم در تنوع و گستردگی و کیفیت و هم در خدمات پس از فروش و سرویس کاری قطعات توسط شرکت های تولید کننده داخلی رقابت می نمایند.

بیشتر برندهای اجاق گازهای ایرانی با سیستم گاز شهری قابلیت سازگاری دارند.اجاق گازهای اخوان، داتیس، استیل البرز، رز گاز تنها چند نمونه از برندهای ایرانی سازنده گازهای توکار هستند.

از دیگر ویژگی های این اجاق گاز ها شیک و زیبا و جمع و جور و کم مصرف بودن و ضخامت کم آن ها می باشد.

تعداد شعله های گاز را بر اساس فضای آشپزخانه و تعداد افراد خانواده انتخاب کنید. برای خانواده های پر جمعیت گازهای ۵ و ۶ شعله و برای خانواده های کم جمعیت ۳ و ۴ شعله بهترین انتخاب است.

مقایسه دو محصول از دو شرکت اخوان و استیل البرز

  • اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل steel Alborz G4602
  • اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل 4 Akhavan G

هر دو اجاق گاز ۴ شعله بوده و جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای اخوان شیشه سکوریت شده و جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای استیل البرز شیشه‌ای.

Float glass می باشد. هر دو منبع انرژی شان گاز شهری است اما مدل استیل البرز این قابلیت را دارد که با گاز سیلندری مایع نیز تنظیم شود.

ابعاد مدل اجاق گاز اخوان ۵۸×۵۰ سانتی متر و ابعاد مدل اجاق گاز استیل البرز ۶۴×۵۲ سانتی متر است.

این مدل اجاق گاز استیل البرز مجهز به فندک الکتریکی و ترموکوپل است و قابلیت قرار گیری آون تک جداره در زیر وسیله پخت و پز را دارد. در خصوص گارانتی نیز محصول استیل البرز ۱۸ ماه و اخوان ۲۴ ماه گارانتی دارند.

شرکت تولیدی صنعتی آلیش گاز

« سهامی خاص» در سال ۱۳۴۳ با موضوع امور صنعتی و تولیدی و بازرگانی و از همان ابتدای کار با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید انواع اجاق گاز نمود. سپس با کوشش مدیریت و پرسنل این شرکت و بهره گیری از امکانات پیشرفته و برخورداری از امکانات نرم افزاری قادر به طراحی و بهره برداری از محصولات جدید علاوه بر تولیدات قبلی خود گردید. تولید انواع اجاق گازهای صفحه ای، انواع فرهای برقی و گازی توکار از جمله تولیدات شرکت تولیدی صنعتی آلیش می باشد. از مهمترین اهداف مدیریت و کارکنان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- جلب رضایت مشتریان

۲- ارتقاء کیفی محصولات و تعدیل قیمت‌ها جهت جلب رضایت اقشار مختلف جامعه

۳- تلاش در جهت رقابت کیفی و کمی با محصولات مشابه خارجی

۴- استفاده درست از مواد اولیه و جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه ملی

۵- تلاش مستمر در فن آوری در تولیدات

کارخانجات صنعتی و تولیدی پادیسان

شرکت تولیدی پادیسان با استفاده از تجهیزات و قطعات استاندارد و با کیفیت و همچنین تولید مرغوب باعث شده به یکی از برندهای برتر تبدیل شود.

سر شعله ها در اجاق گاز نقش اساسی در پخت و پز را دارا می باشند. شعله آبی رنگ و با بالاترین کیفیت و کارایی، خاص محصولات پادیسان است. یکی از مزایای اجاق گاز پادیسان وجود ترموکوپل در این نوع اجاق گازها است که اگر به هر دلیلی شعله گاز خاموش شود ترموکوپل فوراً جریان گاز را قطع می کند.

شرکت پادیسان به عنوان تولید کننده برتر لوازم خانگی و آشپزخانه از انواع اجاق گاز صفحه ای و رومیزی و اجاق گاز مبله و ایستاده و فردار و طرح فر، توکار، هود و سینک آشپزخانه در طرح ها و مدل های مختلف می باشد. این شرکت در محصولات تولیدی خود از بهترین قطعات با کیفیت بسیار بالا استفاده می نماید و با شبکه گسترده ای از مراکز فروش و خدمات پس از فروش به ارائه محصولات و خدمات می پردازد.

شرکت ستاره طلایی صنعت «بیمکث»

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز کرد و سپس تولید محصولات خود را گسترش داد. شرکت بیمکث با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لوازم خانگی امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید داخلی محسوب می شود. یکی از بارزترین نکات در زمینه فعالیت کارخانه بیمکث استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی مدرن روز با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می باشد. تولید این شرکت در حال حاضر شامل هود، سینک ظرفشویی، اجاق گازهای برقی، صفحه ای، فر، مایکروفر در انواع طرح ها و مدل ها است که این محصولات با انواع مشابه خارجی خود در سطح جهانی رقابت می کنند. از دیگر مزایای شرکت تولیدی بیمکث به خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات آن باید اشاره نمود. شرکت بیمکث طی این سال ها با رعایت کیفیت و نوآوری و عملکرد بالا موفق به کسب:

  • گواهینامه های ISO 9001
  • ISO 10002 – ISO14001Eota
  • Iec17025 Isoqs
  • Ohsas18001

شده است. برند بیمکث طی سال های ۱۳۸۰، ۱۳۸۱، ۱۳۹۱ به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب و معرفی شده است.

شرکت فردوس کاران امید «ایلیا استیل»

شرکت تولیدی صنعتی ایلیا استیل از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود در زمینه تولید سینک ظرفشویی، اجاق گازهای توکار، فر و هود آشپزخانه و مایکروویو را با بهره گیری از دانش فنی پیشرفته و به کار گیری ماشین آلات به روز و مدرن و نیروهای کارآمد و متخصص آغاز نمود. شرکت ایلیا استیل برای دستیابی به اهداف خود که مهمترین آن ها کیفیت بالای محصولات، نوآوری و در نهایت مشتری مداری می باشد. از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در سطح استاندارد های جهانی که خود مستقیماً از کشور های اروپایی وارد می کند، از جمله ورق «BA304» استفاده می نماید. گارانتی محصولات شرکت ایلیا استیل برای اجاق گاز و فر بدین صورت می باشد:

اعتبار ضمانت اجاق گاز از تاریخ نصب ۱۸ ماه می باشد. اعتبار ضمانت فر از تاریخ نصب ۱۸ ماه می باشد و مدت زمان پشتیبانی از محصولات حداقل ۱۰ سال می باشد.

در ادامه مقاله نیز به معرفی سایر اجاق گازهای ایرانی می پردازیم…

ناب استیل

گروه صنعتی ناب استیل با تجربه ای ۳۵ ساله در زمینه تولید قاشق و چنگال و همچنین تأمین تجهیزات آشپزخانه، لوازم آشپزخانه به همراه لوازم هتل نامی مورد اعتماد مشتریان خانگی و حرفه ای است. پشتیبانی چه خدمات پس از فروش شرکت تولیدی صنعتی ناب استیل باعث جلب رضایت مشتریان و تضمین یک خرید خوب و مطلوب از محصولات گروه تولیدی ناب استیل گردید.

این گروه صنعتی علاوه بر نام تجاری ناب استیل تحت عنوان نام های تجاری مستر و مستر پلاس اقدام به تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه و هتل نموده است که تجهیزات آشپزخانه شامل هود و فر توکار، اجاق گاز توکار، مایکروویو توکار می باشد.گروه صنعتی ناب استیل موفق به:

  • اخذ نشان استاندارد ملی ایران ISIRI4346
  • اخذ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت سال 2008: Iso 9001 از شرکت Tuv آلمان
  • اخذ استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان سال 2004: Iso10002 از شرکت Tuv آلمان
  • واحد نمونه صنعتی، ملی
  • واحد نمونه سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  • کارآفرین برتر واحد نمونه جشنواره تولید ملی، افتخار ملی، کارفرما حامی کارگر

مطالب مرتبط : اجاق گاز خوب چی بخرم؟

شرکت تولیدی صنعتی روبینا

شرکت تولیدی روبینا یکی از شرکت های داخلی است که در زمینه تولید هود، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار فعالیت دارد.شرکت روبینا در سال ۱۳۷۴ افتتاح گردید و محصولات خود را با کیفیت بالا و نشان استاندارد ملی ایران به بازار عرضه نمود و در سال ۱۳۸۱ به عنوان تولید کننده نمونه انتخاب شد و از کشور اسپانیا دیپلم افتخار دریافت کرد و در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب گواهینامه های:

  • 2004:Iso 10002
  • 2008: Iso 9001

از کشور انگلیس شد.

هدف اصلی این شرکت مشتری مداری بر اساس تولید محصولات با کیفیت و نیز خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت روبینا یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید انواع اجاق گازهای ایرانی است و به دلیل استفاده از قطعات ایتالیایی در ساخت اجاق گازهای خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت روبینا اقدام به تولید انواع اجاق گاز مبله، اجاق گاز صفحه ای و شیشه‌ای نموده است. اجاق گازهای مبله فردار دارای رویه استیل با پنج شعله هستند. رنگ این اجاق گازها الکترواستاتیک است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. کیفیت حرارتی اجاق گاز فردار روبینا بسیار بالاست.

اجاق گاز شیشه‌ای روبینا نیز از جنس شیشه نشکن ساخته شده و در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است.

شرکت تولیدی داتیس

گروه تولیدی- صنعتی داتیس با بهره گیری از نیروهای کارآمد و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قطعات وارد شده از کشور های ایتالیا و اسپانیا و بهره کندی از طرح های مهندسی اقدام به ساخت و تولید انواع اجاق گاز های صفحه ای، هود و فر توکار و سینک ظرفشویی در طرح ها و مدل های مختلف نموده و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.

این شرکت موفق به کسب:

  • گواهینامه استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا
  • 2008:ISO 9001
  • دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا
  • دارنده نشان استاندارد ملی ایران

شرکت تولیدی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز دارای گواهینامه استاندارد رضایت مندی مشتری 2006:ISO 10002 از TUV ایتالیا شد.

محصولات گروه صنعتی داتیس به صورت پلاستیک فشرده بسته بندی می شوند. بدین صورت که ابتدا انواع محصولات تولیدی در یک بسته بندی جداگانه به صورت پلاستیک فشرده بسته بندی می شوند و سپس کارتن این محصولات دوباره به صورت پلاستیک فشرده یا همان «شیرینگ» بسته بندی می شود و مناسب برای صادرات و حمل و نقل به سراسر جهان و کشور ایران می باشد.

لازم به ذکر است شرکت تولیدی داتیس اولین دارنده استاندارد ملی ایران برای خدمات پس از فروش در صنف هود و اجاق گاز و فر است.

شرایط گارانتی محصولات تولیدی داتیس برای تمامی قطعات اجاق گاز ۲۴ ماه و برای فر ۱۸ ماه از تاریخ نصب می باشد.

شرکت تولیدی صنعتی اسنوا

شرکت تولیدی اسنوا از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات با کیفیت لوازم خانگی ایرانی آغاز نمود.

اسنوا یک برند محبوب لوازم خانگی در ایران به شمار می آید که توانسته محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین کیفیت و کمیت وارد بازار لوازم خانگی نماید در نتیجه به عنوان یک کالای ایرانی مورد اعتماد می توان از خدمات پس از فروش آن نیز بهره برد.

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز اسنوا مدل اورانوس یکی از محصولات این برند است که با عنوان اجاق گاز با شعله زمان دار شناخته می شود. این ویژگی سبب می شود تا به آن برنامه دهید و گاز در زمان معینی خاموش شود. اجاق گاز اورانوس ۵ شعله دارد. جنس رویه و بدنه آن از استیل است و به راحتی تمیز می شود. درب روی فر آن از جنس شیشه می باشد و در نتیجه با روشن کردن لامپ داخل فر می توانید تمام مراحل پخت غذا را بدون باز کردن درب فر مشاهده نمایید.

این اجاق گاز مجهز به گریل، جوجه گردان، ترموکوپل، شعله پخش کن ، تایمر، شعله بالا و پایین فر نیز می باشد.

هم اکنون کارخانه اسنوا ۶۵ نوع  اجاق گاز های ایستاده، ۸۰ نوع اجاق گاز توکار و هود و مایکروویو و سینک ظرفشویی توکار را به بازار لوازم خانگی عرضه می نماید. اسنوا اولین کارخانه تولید کننده اجاق گاز و محصولات توکار آشپزخانه در ایران می باشد.

مطالب مرتبط : رونمایی از محصول فر هوشمند تایسز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

شرکت تولیدی صنعتی امرسان

شرکت صنایع امرسان یک شرکت ایرانی است که در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردید و تا سال ۱۳۶۶ فقط فریزرهای خانگی تولید می کرد. محصولات این شرکت به کشور های عراق، افغانستان و پاکستان صادر می شد. شعار شرکت امرسان زیبا، پیشرو، مطمئن است که در تمام محصولات تولیدی خود این شعار را به کار برده است.

این شرکت هم اکنون اقدام به ساخت و تولید انواع اجاق گازهای ایستاده، صفحه ای، توکار نموده است.

اجاق گاز ۵ شعله امرسان مدل G5 MD/PR

این اجاق گاز مبله ۵ شعله شرکت امرسان در سه رنگ استیل، مشکی و سفید طراحی شده است. ابعاد این مدل اجاق گاز ۹۰۰× ۶۸۰× ۱۵۱۰ است.

جنس رویه آن از استیل ضد خش می باشد. ۵ شعله دارد که شعله وسط پلوپز و در دو طرف آن یک شعله متوسط و یک یک شعله کوچک قرار دارد. پیچ های این شعله ها از جنس سرب است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. دارای سیستم ترموکوپل و شبکه محافظ سه تکه چدنی است. از لحاظ مصرف انرژی دارای برچسب A می باشد و ۳۶ ماه گارانتی بعد از نصب دارد.

اجاق گاز توکار امرسان مدل EM5 HSMR-R

محصولی با کیفیت و ساخت ایران بوده که جنس صفحه آن از استیل می باشد. دارای ۵ شعله است. طور آن ۹۱ و عرض آن ۵۱ سانتی متر است. شعله پلوپز آن در سمت راست و چهار شعله دیگر در اطراف آن قرار دارند. روی پنل دستگاه ۵ باکالیت از جنس استیل است که می توانید میزان شعله را تنظیم کنید. شبکه چدنی روی صفحه از استحکام بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل حرارت و فشار بالا را دارد. این مدل از اجاق گاز توکار امرسان دارای سیستم فندک و ترموکوپل اتوماتیک می باشد.

شرکت تولیدی صنعتی رز گاز

شرکت تولیدی رزگاز یک شرکت خصوصی است که در سال ۱۳۶۳ با هدف تولید اجاق گازهای رومیزی، کابینت دار و فردار در شهر کاشان در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت رز گاز محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص و مجرب و خلاق با بهترین کیفیت به بازار لوازم خانگی عرضه می نماید. از جمله امتیازات ویژه شرکت تولیدی رز گاز به ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش به همراه بیمه نامه ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی همراه با نصب رایگان، تحت پوشش قرار دادن خریداران تا سقف ۴۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال امید آن را دارد که بتواند گامی در راستای اهداف خود و استقلال صنعت و استقلال کشور بردارد.

شرکت تولیدی صنعتی رمگا

شرکت تولیدی رمگا در سال ۱۳۶۸ با هدف تولید لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز فردار و طرح فر در طرح های مختلف، انواع اجاق گازهای صفحه ای و فر توکار و هود فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۷۸ موفق به صادرات محصولات خود گردید.

این شرکت اولین تولید کننده اجاق گاز مبله مجهز به برد تمام لمسی و نمایش گر دمای داخل فر در کشور است. شرکت صنعتی رمگا در زمینه تولید محصولات از مواد اولیه و قطعات با بهترین کیفیت بین المللی همانند کشور هایی چون ایتالیا، اسپانیا، چین، ترکیه و تایوان و….. استفاده می نماید. این شرکت موفق به اخذ گواهینامه Iso 9001، گواهینامه استاندارد مدیریت کنترل کیفیت ایتالیا Iso 2008 گواهینامه استاندارد صادرات برای اجاق گازهای ایرانی

گواهینامه استاندارد اروپا CE از ایتالیا و واحد نمونه سال ۱۳۹۲ از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی تهران شد.

یکی از قابلیت های ویژه در اکثر اجاق گازهای فردار و فر توکار رمگا Self clean می باشد. در هنگام پخت غذا در فر این امکان وجود دارد که ذرات غذا و کیک به بدنه و دیواره های فر بپاشد بنابراین باید مرتب محفظه داخلی فر تمیز شود با استفاده از این قابلیت به راحتی و با زدن یک کلید و تنها با کشیدن یک اسفنج مرطوب درون فر می توانید آن را به راحتی تمیز کنید.

اجاق گاز ۵ شعله رمگا مدل 606 DF :

این نوع اجاق گاز رمگا مبله است و جنس رویه و بدنه آن از استیل ضد خش می باشد و جنس شبکه آن تمام استیل بوده و دارای سیستم اتوماتیک فندک و ترموکوپل و تایمر است. دارای پایه های استیل قابل تنظیم، دارای فر و جوجه گردان و گریل می باشد. ابعاد این اجاق گاز ۸۰۰× ۹۰۰× ۶۰۰ است.

شرکت تولیدی صنعتی صنام الکترونیک

شرکت صنام تولید تلویزیون رنگی را از سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۴ به موضوع فعالیت شرکت صنام، پروژه های فن آوری اطلاعات و سیستم های کنترل و مانیتورینگ نیز اضافه شد. در ادامه تولیدات این شرکت در سال ۱۳۸۶ تولید و عرضه محصولات خانگی از جمله جارو برقی در دستور کار قرار گرفت. در سال ۱۳۸۸ مواردی از قبیل راه اندازی کارخانه فوم، گسترش مدیریت تولید بدون کارخانه با ارائه محصولاتی نظیر اجاق گاز فردار و طرح فر، ماشین لباسشویی و … حضور شرکت صنام در بازار لوازم خانگی پر رنگ تر گردید.

مطالب مرتبط : ضرورت وجود فر‌گاز در آشپزخانه و انواع فرها

شرکت تولیدی صنعتی پیلوت

شرکت تولیدی پیلوت در سال ۱۳۵۶ به طراحی اجاق گاز ۳ شعله کابین دار ساده همت گماشت. از سال ۱۳۶۸ خط تولید اجاق گاز فردار پیلوت راه اندازی شد و بدین ترتیب شرکت پیلوت مرحله به مرحله موفق به کسب تولیدات بهتر و متنوع تر در خط تولید انواع اجاق گاز می گردید. از سویی خلاقیت و ابتکار و نوآوری که همگام با توسعه تولیدات این شرکت شده بود باعث پیشرفت های چشمگیر و سریع این برند تجاری گردید.

روند رو به رشد و پیشرفت تولیدات شرکت پیلوت با اخذ مدارک از داخل و خارج از کشور در حال رشد بود. شرکت پیلوت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص و یاری مدیریت و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی مدرن روز دنیا موفق به ساخت و تولید اجاق گاز پنج شعله فردار با تایمر دیجیتال و سیستم سخن گوی الکترونیک و صفحه متحرک و قفل کودک در دسته شیر های این اجاق گاز گردید. ساخت و تولید این مدل اجاق گاز باعث کسب افتخاراتی برای شرکت پیلوت گردید :

۱- دریافت پروانه واحد تحقیق و توسعه «R&D» از وزارت صنایع در سال ۱۳۶۲

۲- واحد نمونه کشوری از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در سال ۱۳۷۷

۳- واحد نمونه کشوری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ۱۳۷۸

۴- دریافت گواهینامه ثبت اختراع سیستم تایمر سخنگوی الکترونیک از هیأت علمی پژوهشکده برق و کامپیوتر تهران در سال ۱۳۹۷

۵- عضو انجمن مدیریت کنترل کیفیت تهران در سال ۱۳۹۷

۶- طرح مشارکت با شرکت شات آلمان در زمینه تولید اجاق گاز رویه شیشه‌ای در سال ۱۳۷۹

۷- دارنده نشان برتر کیفیت بین ۱۵۹ کشور جهان از مادرید اسپانیا در سال ۲۰۰۰ میلادی

۸- دارنده نشان برتر کیفیت بین ۱۶۹ کشور جهان از آمریکا سال ۲۰۰۱ میلادی

۹- اولین دارنده طرح برتر اجاق گاز از فرهنگستان هنر در سال ۱۳۸۰

اجاق گاز پیلوت یکی از بهترین برند های تولیدی و منحصر به فرد در ایران است که با انواع برندهای مشابه خارجی خود رقابت می نماید.

محصولات تولید شده در کارخانه پیلوت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. تمامی قطعات به کار رفته در این محصولات از بهترین قطعات ایرانی و خارجی می باشد.

ساختار مونتاژ این محصولات در نوع خود بی نظیر و خلاقانه و از لحاظ کیفیت بی همتاست.

شرکت تولیدی پیلوت علاوه بر کسب انواع جوایز و استاندارد های داخلی توانسته جوایز متعدد بین المللی از قبیل طلای مدیریت کیفیت جهانی آمریکا ستاره کیفیت اسپانیا، کیفیت و برتری تولیدات اسپانیا، نوآوری و تکنولوژی CC100 اسپانیا، کیفیت برتر آلمان و کسب رضایت مصرف کننده اسپانیا را نیز کسب نماید.