اجاق گاز تایسز یک برند پیشرو در صنعت اجاق گاز می باشد. امروز قصد داریم تا به صورت کاملاً تخصصی در مورد این برند با شما صحبت کنیم. پس با همراه باشید. چه مقدار از وقت و هزینه تان را صرف خرید گاز کرده اید؟ چه مقدار از پول تان را بابت پر طمطراق بودن نام برند هدر داده اید؟ چه مقدار از پول تان را بابت امکانات اضافی که هیچ وقت از آن ها استفاده نکرده اید، دور ریخته اید؟ متاسفانه رواج مصرف گرایی در جامعه ما را به سمت تجملات بی مورد و هدر دادن وقت و زمان مان می کشاند. گاهی برای خرید جهیزیه مان، حاضریم پول زیادی را خرج کنیم، تا فقط یک برند معروف و دهان پر کن خریده باشیم.

از بسیاری از امکانات آن، حتی یک بار هم استفاده نکرده ایم و از بسیاری از قابلیت های آن حتی خبر نداریم، چون زحمت خواندن دفترچه راهنما را هم به خودمان نداده ایم. به تولید داخل اهمیتی نمی دهیم و همچنان مصریم که مرغ همسایه غاز است. اگر چه نمی دانیم که ساخت بسیاری از قطعات همین تولیدات داخل هم از بهترین مرغوب ترین متریال، در خارج از کشور تولید می شود و سپس در ایران مونتاژ می گردد.

برند تایسز

کارخانه ساخت اجاق تایسز در استان قزوین می باشد و آماده اعطای نمایندگی به صاحبان مشاغل در سایر نقاط و شهرهای ایران می باشد. این برند با سال ها تلاش و کسب تجربه در این زمینه، به قله اوج و موفقیت در زمینه طراحی و تولید اجاق گازهای متنوع رسیده است. طرح های مختلف، به همراه ویژگی های منحصر بفرد ساخت، تایسز را به برندی معتبر تبدیل کرده است. انواع اجاق گازها به لحاظ نوع سوخت و کارکرد در کارخانه تایسز تولید می شود. در ادامه به بررسی انواع این اجاق گازها، طراحی و قطعات ساخت شان می پردازیم.

انواع اجاق گازهای تولید شده در کارخانه تایسز

اجاق گاز رومیزی تایسز

اجاق های رومیزی که معمولاً تعداد 2 یا 3 شعله دارند، برای مکان هایی مانند محیط های اداری و خوابگاه ها بسیار مناسب می باشند. این مدل از اجاق گازها، در دو نوع استیل و لعابی ساخته می شوند. اجاق گازهای رومیزی ساده ترین نوع اجاق گاز هستند که بر روی یک پایه فلزی یا یک میز قرار می گیرند. دارای محفظه فر و سایر امکانات نیستند و برای مصارف خانگی کاربرد آنچنانی ندارند، اما برای محیط های خارج از منزل بسیار مناسب و پرکاربرد هستند. تایسز خط تولید این نوع از اجاق گازها را دارد و از مرغوب ترین استیل برای ساخت آن استفاده می کند.

اجاق گاز مبله یا ایستاده تایسز

این مدل اجاق گاز، پر کاربردترین و پر طرفدارترین نوع اجاق گاز در دنیاست. هنوز هم با وجود ظهور اجاق های صفحه ای و فرهای توکار، این اجاق گازهای محبوبیت خود را از دست نداده اند. یکی از دلایل محبوبیت شان، دارا بودن فر و اجاق گاز در یک محصول است. افرادی که علاقه زیادی به آشپزی و پخت انواع غذاها، کیک ها و شیرینی ها دارند، استفاده بهینه ای از قسمت فر این اجاق گازها خواهند داشت. موقع خرید هر نوع اجاق گاز، حتما فضای آشپزخانه تان و موارد مصرف تان را بدانید تا بهترین خرید را داشته باشید. این مدل از اجاق گاز، برای مصارف خانوار است. تعداد شعله های آن از 4 شعله تا 6 شلعه متغیر است و امکان آشپزی همزمان برای مواقع مهمانی و تعداد نفرات زیاد را به شما می دهد. اجاق گاز مبله فردار تایسز، با بهترین استیل ساخته می شود. برخی از مدل های اجاق گازها دارای دو فر هستند که به صورت گازی و برقی عملیات پخت و پز را انجام میدهند.

خرید اجاق گاز تایسز | تایسز

اجاق گاز صفحه ای تایسز

با افزایش رشد جمعیت و اجبار به آپارتمان نشینی، فضای خانه ها و آشپزخانه ها به مرور زمان، کوچک و کوچک تر شد. در فضای کوچک آشپزخانه ها، قرار دادن اجاق گاز های مبله دیگر ممکن نبود و باید فکری به حال این مشکل می کرد. از این رو، طراحی و تولید اجاق گازهای صفحه ای، تحولی بزرگ در صنعت ساخت اجاق گاز به حساب می آید. اما این اجاق گازها، یک عیب بزرگ دارند؛ و آن مشکل این است که در صورت خرید اجاق گاز صفحه ای، نیاز به خرید یک مایکروفر یا فر توکار هم خواهید داشت. البته کسی شما را الزام به این کار نمی کند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستند که اکثر اوقات را خانه نیستند و فرصت آشپزی حرفه ای را ندارند، پول تان را بابت امکانات اضافی که هیچ زمانی از آن ها استفاده نمی کنید، دور نریزید. نوع نصب اجاق گازها، توکار می باشد و داخل بخشی از اپن آشپزخانه و یا کابینت ها نصب می شوند.

فر توکار تایسز

فرهای توکار، مکمل مورد استفاده برای اجاق گازهای صفحه ای می باشند. این فرها به زیبایی درون کابینت های ایستاده نصب می شوند. محفظه شان از محفظه فر اجاق گازهای مبله کوچک تر و از محفظه ماکروفرها بزرگ تر است. در دو نوع شیشه ای و استیل وجود دارند. نوع سوخت فرهای توکار، به صورت گازی، برقی و برقی-گازی می باشد. کارخانه صنایع تولیدی مهیارالبرز ( تایسز) ، این نوع از فرها را با بهترین قطعات استیل و ایتالیایی می سازد.

اجاق گاز برقی تایسز

همان طور که از نام این اجاق گازها پیداست، نوع سوخت شان برقی می باشد. این اجاق گازها دارای واحد های گرمایی در زیر صفحه اجاق گاز هستند که با المنت های برقی کار می کنند. مصرف این اجاق گازها بسیار بالاست و از این لحاظ بهینه نمی باشد. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که پخت غذا با نیروی برق، بسیار سریع تر از آن چیزی که تصور می کنید، اتفاق میفتد. برای خرید مستقیم از کارخانه، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اجاق گاز طرح فر تایسز

اجاق گاز طرح فر نیز جزء دسته بندی اجاق گازهای مبله قرار می گیرد؛ اما با این تفاوت که محفظه فر آن برای نگه داری وسایل و خرده ریزهای آشپزخانه، به کار گرفته می شود و فقط نمای ظاهری آن شبیه به یک اجاق گاز فردار است، بدون اینکه واقعا فر داشته باشد. این نوع از اجاق گازها، برای محیط های خوابگاهی مناسب می باشند. زیرا محفظه خالی آن می تواند به عنوان کابینت استفاده شود. در قسمت پیش، راجع به همه اجاق گازهایی که در شرکت تایسز تولید می شود، صحبت کردیم. در ادامه، قصد داریم راجع به ویژگی های محصولات تایسز صحبت کنیم.

اجاق گازهای ساخته شده در این کارخانه، دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • طراحی و تولید اجاق گاز با قطعات ترک
  • طراحی و تولید اجاق گاز با قطعات ایتالیایی
  • ساخت اجاق گازها با بهترین استیل
  • ساخت و تولید اجاق گازها با استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی
  • طراحی اجاق گاز با ترانس فندک ترک
  • موتور فن ترک
  • دارای فن بلوور
  • اجاق گاز با المنت های ترک
  • بهره گیری از تکنولوژی برای ساخت سرشعله های ساباف ایتالیایی

قیمت اجاق گاز عمده

قیمت اجاق گاز به صورت خرید عمده، برای خریداران کمتر می شود. بنابراین مغازه داران فروشگاه های بزرگ، با خرید مستقیم از کارخانه اجاق تایسز، می توانند از تخفیف ویژه در خریدشان بهره مند شوند و هنگام فروش سود بیشتری ببرند. قیمت اجاق گاز به صورت عمده بسیار کمتر از تک فروشی آن می باشد. خرید مستقیم اجاق گاز از کارخانه صورت می گیرد و پس از انتقال به باربری، به محل کسب شما منتقل می شود.

نمایندگی اجاق گازهای تایسز

برای دریافت نمایندگی برند تایسز، باید از طریق ایمیل و یا تماس با کارخانه، اطلاعات اولیه و لازم را به دست آورید. برای دریافت نمایندگی محصولات تایسز، یا باید صاحب یک کسب و کار فیزیکی باشید و یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. برند تایسز مایل به مشارکت در فروش نیز می باشد. به این صورت که محصولات این برند را در سایت های فروشگاهی خود قرار دهید و از فروش هر یک از محصولات، سود خود را بردارید.

در این صورت، شما نیاز یه سرمایه خاصی ندارید. همین که بتوانید در بازار مناسبی، محصولات برند تایسز را به فروش برسانید، درصد فروش خود را نیز بر می دارید.

برای دریافت نمایندگی در شهرها نیز، می توانید با احراز هویت کسب و کارتان، محصولات را در فروشگاه تان به فروش برسانید. برند تایسز برای ارگان های دولتی و شرکت های تعاونی مصرف کارکنان نیز پیشنهاد های ویژه ای دارد. این برند که از پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی برخوردار است، پاسخگوی خوبی برای مشکلات احتمالی می باشد. پس از این بابت نگران نباشید و به برند تایسز اعتماد کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02833800 و یا ایمیل info@taysez.ir در ارتباط باشید.

خرید مستقیم اجاق گاز از کارخانه

اگر شما صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی هستید، می توانید به استان قزوین بیایید و خرید مستقیم از کارخانه انجام دهید و حواله خرید خود را دریافت کنید. ضمن خرید حضوری، ما اعتماد شما را جلب می کنیم و برای هر بار خرید دیگر نیازی به سفر نیست.

برای خرید عمده اجاق گاز نیز، می توانید به روش بالا عمل کنید. از کارخانه تایسز دست خالی نخواهید رفت و برای خرید دوباره، مجدداً باز خواهید گشت. چون هدف ما جلب اعتماد و رضایت مشتریان عزیز می باشد. براید خرید انواع اجاق گاز و اطلاع از قیمت خرید عمده اجاق گاز، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.