در این مقاله قصد داریم 8 مورد از بهترین اجاق گازهای فردار موجود در بازار را به تفصیل شرح دهیم. برای خرید یک اجاق گاز خوب که تمام نیازهای ما را در پخت و پز پاسخگو باشد باید دقت زیادی را انجام دهیم. یکی از مشخصاتی که در انتخاب اجاق گاز باید مورد توجه قرار داد، ایمنی آن است.

لیست بهترین اجاق گاز فردار

یکی از لوازم پرکاربرد در هر آشپزخانه ای اجاق گاز است. در اینجا 8 تا از بهترین اجاق گازهای فردار را معرفی می کنیم:

1. اجاق گاز فردار تایسز

یکی از بهترین اجاق گاز های ایرانی ، اجاق گاز تایسز است. بدنه ی این اجاق، از جنس استیل بگیر و استیل نگیر تایوانی است. قطعات به کار رفته در این جاق ایتالیایی و ترک بوده و شامل جوجه گردان، المنت، موتور فن، فن بلوور و تایمر است. در خط تولید این کارخانه از دستگاه های پیشرفته ی آلمانی، شامل دستگاه های پرس، پانچ و پانچ لیزر بهره گرفته شده است.

با توجه به تولیدی بودن این برند، ساخت و سفارش محصولات با بهره گیری از تیم تحقیقاتی مجرب انجام می گیرد. محصولات شرکت مهیارالبرز همچنین با نیاز و فرهنگ هر کشوری مناسب سازی شده اند.

خرید بهترین اجاق گاز فردار | تایسز

2. اجاق گاز مبله 5 شعله استیل بوش

  • اجاق گاز فردار 5 شعله بوش دارای محفظه فر بسیار بزرگ با ظرفیت 112 لیتر می باشد.
  • از دیگر قابلیت های آن، جوجه گردان، گریل، لامپ داخلی فر و تایمر بوده.

3. اجاق گاز فردار هاردستون سری Milton

این اجاق دارای 5 شعله و دو محفظه فر جداگانه است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اجاق فن خنک کننده ای می باشد که داخل محفظه فر تعبیه شده است. شبکه ای که روی شعله های این اجاق قرار می گیرد از جنس فولاد مرغوب می باشد و درب محفظه فر از شیشه سکوریت نشکن استفاده شده است. صفحه نمایش این اجاق لمسی است و تنظیمات مختلف اجاق گاز را می توان بر روی آن مشاهده کرد.

مطالب مرتبط : بهترین مارک اجاق گاز

4. اجاق گاز فردار هافنبرگ محدب H980

این اجاق از 5 شعله و یک محفظه فر با گنجایش مناسب جهت پخت شیرینی و کیک طراحی شده است. شعله بزرگ در وسط قرار گرفته است. شبکه چدنی که روی شعله ها قرار گرفته از قدرت و مقاومت بالایی برخوردار است. ولوم های این اجاق در جلوی آن با فاصله مناسب از شعله و حرارت تعبیه شده است. از امکانات دیگر این اجاق جوجه گردان، گریل، ترموکوبل و تایمر می باشد.

  • ابعاد این اجاق 90*90*60 سانتی متر است.
  • ورن 42.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه آن از فلز و رنگ بدنه این اجاق کوره ای می باشد. پایه های این اجاق قابل تنظیم و طول سیم این اجاق 1.5 متر است.
خرید بهترین اجاق گاز فردار | تایسز

5. اجاق گاز فردار سینجر مدل  SG-Eco5051

این اجاق نمونه ای زیبا و منحصر به فرد در بین رقبای خود می باشد. از مشخصات بارز این اجاق مجهز بودن به فول ترموکوبل و فندک مکانیکی است.در محفظه فر جوجه گردان و گریل قرار گرفته که امکان پختن بریانی های لذیذ را برای کدبانوی آشپزخانه فراهم می کند. در این اجاق 5 شعله تعبیه شده که در اندازه های متفاوت طراحی شده اند. جنس شبکه های قرار گرفته روی شعله چدنی است. ولوم ها از جنس پلاستیک فشرده و مرغوب بوده که در جلوی اجاق قرار گرفته اند. درب محفظه فر شیشه سکوریت دوجداره می باشد. ظرفیت محفظه فر در این اجاق 76 لیتر است. این مدل دارای چراغ داخل فر بوده و پایه های آن قابل تنظیم است.

6. اجاق گاز فردار لوفرا

یکی دیگر از بهترین اجاق گازهای فردار در بازار اجاق گاز لوفرا می باشد.

  • گنجایش محفظه فر در این اجاق 90 لیتر بوده. درب محفظه فر از شیشه نشکن و با مقاومت بالا در برابر حرارت است.
  • شبکه قرار گرفته بر روی شعله ها از جنس چدن می باشد.
  • از دیگر قابلیت های اجاق لوفرا وجود تایمر و شستشوی راحت آن است.جنس بدنه و رویه گاز از استیل مرغوب است و امکان استفاده از فرهای بالا و پایین به صورت همزمان وجود دارد.
  • قیمت این اجاق گاز 16000000 تومان است.

7. اجاق گاز فردار روبینا مدل رونی

این برند فعالیت خود را در سال 1374 با نام شاکار گاز شروع کرد. در ابتدا فقط اجاق های خانگی گازسوز تولید می کرد، ولی از سال 1386 نام خود را به روبینا تغییر داد و انواع لوازم آشپزخانه اعم از اجاق توکار، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه را در خط تولید خود قرار داد. این برند امروزه با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می کند. این اجاق گاز دارای 5 شعله بوده و سر شعله های آن از جنس چدن است. رویه گاز از جنس شیشه مقاوم بوده و در کل قطعات به کار رفته در این اجاق در برابر حرارت و زنگ زدگی مقاوم می باشند. درب محفظه فر از شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه است. داخل محفظه جوجه گردان ، گریل و چراغ تعبیه شده است.

8. اجاق گاز سینجر مدل SG-S5031

این مدل اجاق گاز از برند سینجر یکی از با کیفیت ترین اجاق ها در مقایسه با دیگر مدل ها است.

این اجاق گاز فردار دارای 5 شعله بوده که شعله بزرگ آن در وسط قرار گرفته است. شبکه چدنی که روی شعله ها قرار می گیرد از چدن با کیفیت و مرغوبی ساخته شده که در برابر حرارت و ضربه توان مقاومتی بالایی دارد و ظروف سنگین غذا را می توان بدون دغدغه بر روی آن قرار داد. ولوم های این اجاق در جلوی گاز قرار گرفته و فاصله آن از شعله رعایت شده است.

علاوه بر ولوم ها، دکمه فندک و تنظیمات نمایشگر نیز در جلوی گاز تعبیه شده است. محفظه فر در این اجاق ظرفیت بالایی دارد و امکان پخت انواع کیک، شیرینی غذاهای متنوع را برای کدبانوی آشپزخانه فراهم می آورد.

از دیگر تجهیزات این گاز، می توان به داشتن ترموکوپل و فن گردش هوا اشاره کرد. پایه های این اجاق گاز قابل تنظیم بوده و در آشپزخانه هایی که شیب کمی دارند، می توان آن را تراز کرد.

کارخانه ی سینجر سال هاست که در تولید محصولات مرغوب و با کیفیت تلاش می کند؛ به همین دلیل یکی از برندهای محبوب در بین خریداران است.